Sondagi ogʻriq va qizishish

AvatarZuhriddin soʻradi

Assalomu Alaykum!Mani chov sohamda keyin pastlab sonimda keyin sonimi orqa qismida va oyoq kaftimi oʻyiq qismida bir xil payt qizishish va bazi paytlarda ogʻriq boʻp turadi nimadan boʻlishi mumkin? 2 oy oldin varikotseldan operatsiya boʻldim manimcha operatsiyani aloqasi yoʻq boʻlsa kerak db oʻyleman chunki operatsiya oldin ham boʻlib turar edi bazi paytlarda. Kuchanganimda yana bosim paytda ogʻriq sal kuchayadi. Javob uchun oldindan rahmat!

Telegram kanalimizga qoʻshiling! Kanalimiz manzili: https://t.me/joinchat/AAAAAEOJEaWcMt3jyMV4eQ
loading...
1 ta javob
ATFATF javob berdi

Yozganingiz boʻyicha, ogʻriqlar varikotsele bilan bogʻliq boʻlishi mumkin. Operatsiyadan keyin ogʻir jismoniy ishlar, mashqlar bajarishni cheklash, surunkali qabziyatni oldini olish kerak edi. Tavsiyamiz, davolovchi vrach bilan maslahatlashing, tibbiy koʻrik lozim.